רישיון עסקים

רישיון עסק הוא למעשה היתר הניתן לבעלי עסקים טעוני רישוי מטעם הרשות המקומית המוסמכת לרישוי עסקים בשטחה.

ברשימת העסקים טעוני רישוי בישראל, כלומר עסקים המחויבים בהנפקת רישיון עסק לצורך הפעלתם, תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי עסקים שונים מענפי מסחר ושירות שונים.

כדי להוציא רישוי עסקים צריך להמציא לרשויות השונות אישורים המעידים כי העסק ראוי לקבל רישוי כזה ובכללם: שירותי כבאות, מד"א, פיקוד העורף (במקרה שהעסק מעסיק אנשים רבים), הרשות המקומית ומשרדי הממשלה השונים בהתאם לסוג העסק (משרד הכלכלה, הבריאות וכיו"ב).

ביופוד בעלת ניסיון רב שנים בקבלת אישורים, רישיונות עסק, רישיונות יצרן והתמחות בתחומי רישוי עסקים. כך שכל בית עסק יוכל להיעזר בצוות של ביופוד לייעוץ, הדרכה סיוע והכוונה בכל צעד אותו הוא ירצה לעשות, בכל רעיון חדש בתחום אותו הוא ירצה ליישם ובכל ביקורת ובדיקה אותה הוא ירצה לקיים בעסק.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, התקשרו עכשיו: 052-5257750 

האם אתם צריכים להוציא רישיון עסק?

מי צריך רישיון עסק?

כל מי שמעוניין לפתוח עסק בישראל נדרש לבדוק, יחד עם תהליך ההקמה, האם הוא נכלל בין העסקים הנדרשים לרישוי. ככלל כל עסק שיש לו קשר לאיכות הסביבה, מזון, בעלי חיים, הדברה ובמיוחד עסק שצריך לשמור על סכנות לשלום הציבור. רשימת העסקים הנדרשים לרישיון ארוכה וניתן לקבל מידע אודותיה באתר האינטרנט של משרד הכלכלה.

בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו באתר מידע אודות רישוי עסקים לעסקי מזון.

כאמור, על פי חוק רישוי עסקים, כל בתי העסק העוסקים בייצור אוכל ו/או ממכר מזון זקוקים לרישיון עסק על מנת לפעול. קבלת רישיון העסק בעצם, מעידה על כך שבית העסק נבדק ונמצא כעומד בדרישות החוק לעסקיו בתחום המזון.

איך מוציאים רישיון עסק?

בית עסק על פי סוגו צריך להגיש טפסים לקבלת רישוי למוסדות הרלוונטיים. עסקים טעוני רישוי חייב ברישוי מטעם הרשות המקומית. מסעדות/בתי אוכל ויצרני מזון, למשל, חייבים בנוסף לאישור הרשות גם אישור של משרד הבריאות. בנושא תחבורה ורכב, משרד התחבורה וכך הלאה.

באתר של משרד הפנים יש רשימה של מסמכים אותם צריך להגיש לצורך קבלת רישוי עסקים. את הטפסים צריך להגיש למשרד הפנים באזור העסק. לאחר בחינת המסמכים ושליחת  פקח לבדיקת נכונותם למציאות בשטח יכול משרד הפנים לאשר את מתן הרישוי ולהמליץ ליתר הנוגעים בדבר לאשר את מתן רישוי העסקים באופן קבוע, ארעי או זמני.

בעל עסק שאינו בקיא בכל ההליכים המנהלתיים כדאי לו לשכור איש מקצוע הבקיא בכל הדרכים הנכונות לפנות למשרד הממשלה.

רישיון עסקים – מעבר לתעודה על הקיר

קיומו של רישיון עסק, מראה לצרכנים שמדובר בבית עסק איכותי העומד בתקנים ובהיותו כזה, הוא ראוי עבורם.

מרבית העסקים בארץ נדרשים לרישוי עסקים. הרישוי הוא אישור של השלטונות לכך שהעסק עומד בכל הקריטריונים כדי לפעול. זהו אישור שניתן לאחר בדיקה מקיפה של הניירת המוגשת ופיקוח מטעם המוסדות לכך שאין חריגה מהמוצהר. רישוי עסקים בא להוכיח שהבעלים של העסק עושה הכל כדי להבטיח הפעלתו התקנית של העסק.

ישנם סוגים שונים של רישוי עסקים. ישנן עשר קבוצות של בעלי עסקים הנדרשים להגיש בקשות לרישוי עסקים וביניהם הקשורים להגנת הסביבה, מניעת סכנות בטיחותיות ובריאותיות לציבור, והבטחת קיום כל הדינים הנוגעים לשירותי כבאות ובנייה.

במהלך הבדיקות ובדרך לקבלת האישורים סביר מאוד להניח שבית העסק יתבקש לערוך שינויים כאלו ואחרים וכחלק מזה גם לעמוד בהוצאות כספיות לא מועטות.

רישוי עסקים

רישיון עסק לפאב / דיסקוטק

רישוי עסקים מסוג פאב/דיסקוטק- בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! חולמים על בר אלכוהול משלכם? רוצים לפתוח דיסקוטק או פאב? אצלנו בחברת ביופוד תוכלו למצוא את כל פתרונות השירות בדרך לרישוי העסק.

רישיון עסק למספרה

רישיון עסק למספרה - בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מעצבי שיער? חולמים על מקום משלכם? אצלנו בחברת ביופוד תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ, סיוע והכוונה לאורך כל שלבי הרישוי הנדרשים להפעלת עסקים טעוני רישוי מסוג מספרות.

רישיון עסק למעבדת שיניים

רישיון עסק למעבדת שיניים - בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו בחברת ביופוד עוסקים ומתמחים במתן פתרונות שירות היקפיים לבעלי עסקים טעוני רישוי, לרבות, בעלי מעבדת שיניים. פתרונות השירות המוצעים על ידינו כוללים בין היתר שירותי ייעוץ, סיוע והכוונה בכל הנוגע להנפקת רישיון למעבדה לצורך הפעלתה כבית עסק.

רישיון עסק למוסך

רישיון עסק למוסכים - בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו בחברת ביופוד, עוסקים ומתמחים כבר למעלה מ-10 שנים במתן שירותי ייעוץ וסיוע לבעלי עסקים טעוני רישוי, לרבות, בעלי מוסכים, צמיגאים ותחנות לרחיצת כלי רכב המחויבים על פי חוק בהנפקת רישיון עסק מטעם הרשות המקומית ומשרד איכות הסביבה.

רישוי עסק למכון קוסמטיקה ויופי

כמו כל בית עסק בישראל, גם מכוני קוסמטיקה נדרשים להוציא רישיון עסק לפני שיוכלו לפעול בצורה חוקית ובטוחה. מבין התחומים הדורשים את אישור משרד הבריאות קוסמטיקה היא אחד הבולטים בחשיבותו, מאחר ומדובר בתחום שנוגע ישירות בגופם ובריאותם של הלקוחות

רישיון עסק למכבסה

פותחים מכבסה? אצלנו בחברת ביופוד תוכלו להסתייע בשירותיה של המחלקה לרישוי עסקים המתמחה במתן פתרונות שירות לאורך כל שלבי הליך הרישוי הנדרשים על פי חוק לרישיון עסקים טעוני רישוי.

רישיון עסק לבית מרקחת

תכנון חדר תרופות , חלוקת שטחים לאזור מכירה, מחסן ואזור שרות, פינות שיוווק, אווירה נעימה ונקייה, עסק זה תעוגן רישוי על מנת לקבל רישיון עסק.

רישיון עסק לחנות חיות

רישיון עסק להפעלת חנות חיות- בדיוק בשביל זה אנחנו כאן מפעילים עסק העוסק במכירה ו/או אחסון של ציון ומזון לבעלי חיים? על פי החוק לרישוי עסקים המונהג בישראל תהיו מחויבים בקבלת אישור לצורך כך ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.


רישיון עסק לבתי מלאכה

רישיון עסק לבתי מלאכה- בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! בתי מלאכה, בין אם מקום מושבם הינו באזורי מלאכה-תעשייה ובין אם מקום מושבם במרכזי הערים, מחויבים ברישיון עסק לצורך הקמתם ותפעולם. אנחנו בחברת ביופוד מתמחים במתן שירותי ייעוץ, סיוע והכוונה בכל הנוגע לליווי הליכי רישוי לבעלי מלאכה המעוניינים לפתוח ו/או לתפעל בתי מלאכה מכל סוג שהוא.

BioFood צעד קדימה ברישוי עסקים

עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקים למעלה מ 10 שנים, במהלכם ליווה מאות רבות של עסקים בישראל בדרך הבטוחה לקבלת רישיון העסק המיוחל. הליווי שלנו מתבצע בגובה העיניים ובעלי העסקים איתם אנחנו צועדים יד ביד הופכים להיות שותפים לדרך.

לא אחת אנחנו ממשיכים ללוות את בעלי העסקים לאורך שנות פעילותם, עם מגוון שירותים נלווים וכתף תומכת.

כמו כן, ביופוד היא חברה שחרטה על דגלה להצעיד את תחום רישוי העסקים צעד אחד קדימה. אנחנו בקשר מצוין עם מחלקות רישוי עסקים בערים השונות, מעודכנים בכל השינויים וצופים את העתיד.

נשמח להיות חלק מהעתיד של העסק שלך!

לשרותכם, עמרי גור הבעלים של ביופוד

צור קשר למידע וייעוץ מקצועי על רישוי עסקים

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
סיפור לקוח - מזנון בית הספר "לילינטל" ברמלה.
ליווי אישי וייעוץ הכולל הטמעת תהליכי ביקורת והתנהלות תקנית משלב הקמת המזנון ועד לפתיחתו בפועל, לאחר הפקת כל המסמכים והרשיונות הנדרשים לטובת הנושא. במהלך הפקת הרשיון ייצגתי את בעלי המזנון בפני הרשויות והפקתי כל המסמכים הנדרשים בכדי לקבל את אישור הפעלתו.
סיפור לקוח - מאפית "לחם גל", חיפה.
הלקוח פנה אלי לצורך ליווי וייעוץ לקבלת רשיון יצרן. עבור הלקוח בוצע תכנון והתקיימו מספר פגישות במהלך הוטמעו כל הנהלים הנדרשים. הלקוח קיבל את הרשיון המבוקש, ואף הופק עבורו רישיון לבית הקפה אותו החליט להפעיל במרוצת הדרך. מאפיה משפחתית מאוד מומלצת.
סיפור לקוח - מטבח עובדים במפעל "סנו", הוד השרון.
תכנון מלא והגשת התכניות עד לשלב קבלת הרשיון על ידי ליווי, בקרה ופיקוח של פעילות המטבח, על מנת להוביל את פעילותו לתקנית ובעמידה בתנאי משרד הבריאות לצורך קבלת הרשיון והיתר פעילותו.
הקודם
הבא