מפעלי מזון – רישיון יצרן

מפעלי מזון – רישיון יצרן (מטעם משרד הבריאות)

מפעלים בתחום המזון, צריכים להיות מכונה משומנת היטב בכדי שיוכלו מצד אחד לעמוד בכל התקנים הנדרשים מהם ומצד שני להצליח בתחומם.

בכדי שזה אכן יקרה והעבודה באותם מפעלי מזון תתבצע בצורה נכונה, חשוב שעובדי המפעל יעמדו בנהלים מקצועיים אשר נכתבו מראש.

שיושמו דגשים על כל הנושא של בטיחות ותברואת המזון המיוצר באותו המפעל ושתהיה בקרה ופיקוח שכל הדברים הללו אכן מתבצעים בפועל.


מפעל בתחום המזון, המכשיר את עובדיו בצורה נכונה, מפקח על התנהלותם ועל מצב המפעיל ודואג לרענן לעובדים את הנושא בכל תקופה תוך הקנייתן של הדרכות והרצאות, יהיה מפעל שיוכל להתהדר בעבודה נכונה ונקייה, שזה אחד הפרמטרים החשובים בתחום המזון בדרך להצלחה.


מפעלי מזון - רישיון יצרן
מפעלי מזון – רישיון יצרן

רשיון יצרן

מעבר לעמידה בנהלים ותקנים הן כאלו שהחוק מחייב והן כאלו שהנהלת המפעל הכתיבה, הרי בכדי לבנות הצלחה בתחום המזון, הנהלת המפעל חייבת לדאוג לעריכת בדיקות מעמיקות לכל מוצר חדש שהיא מתכוונת להכניס לשוק המזון.

בין היתר, ברמה הבסיסית חשוב לוודא שהמוצר עומד בכל התקנים הנדרשים ושהוא בכלל ראוי למאכל וברמה העמוקה יותר:

האם יש צורך בשיפורים? במידה וכן כיצד ניתן לשפר אותו, ומה ניתן להוסיף או מה כדאי להוריד בכדי להוציא מאותו המוצר את המקסימום?


ביקורת ובקרה חיצונית

בשביל שהביקורות, הבדיקות וההדרכות יהיו מקצועיות ונטולות שיקולים אישיים ואינטרסים שיכולים לפגוע ביכולת השיפוט. חשוב להשתמש בשירותיה של חברה חיצונית המתמחה בתחום המזון.


רישיון יצרן למפעלי מזון – ביופוד כאן עבורכם

ביופוד מציעה עבור מפעלים בתחום המזון קשת שלמה של שירותים, אשר כולם ניתנים על ידי אנשים מקצוע מנוסים בתחום המזון, אשר מטרתה לוודא שהמפעל עובד ומתנהל בצורה הנכונה ומגיש סיוע למנהליו לערוך שינויים ותוכניות חדשות בעת הצורך.

לבירור עלויות:052-5257750